Tankin saa tyhjäksi imulla ja pohjan kautta pumppaamalla. Siksi tyhjennyspuolelle tuli kolmitieventtiili josta valitaan kumpi tyhjennyssysteemi on käytössä.
Valtaistuin on Lavacin valmistama alipaineella toimiva pytty. Sille joutui tekemään koroketta koska on varsin matala.
Veneessä alkujaan olleesta putkivirityksestä jäi ylimääräiseksi 8 rosterimutkaa, yksi kolmitieventtiilii, yksi sulkuventtiili ja parikymmentä rst-klemmaria. Tein liitokset ns. hydrauliklemmareilla, ne puristavat tasaisesti ja kireys on ihan eri luokkaa kuin perinteisillä.
Vessan kaapin runko on varsinainen palapeli. Tein sen yhdeksi paketiksi koska haluan putkistojen huoltohommien olevan helppoa,tarvittaessa koko kaapin voi vetää pois paikoiltaan. Jätin myös kaappien syvyyden järkeväksi, ei ole mukava kaivella tavaroita kaukaa kaapin perukoilta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti